Powered by GameResultsOnline.com tournament management

Käyttötarra-turnaus

2.1.2016 Hyvinkään jäähalli | Suomi

Turnausinfo

KÄYTTÖTARRA-TURNAUS 2. tammikuuta 2016

TURNAUSINFO 

1. TURNAUSPAIKKA 
Hyvinkään jäähalli 
Vaiveronkatu 70
05880 HYVINKÄÄ
Puhelin: jäähallin vahtimestarit, 040 534 9495
Puhelin: turnauspäällikkö Tom Östlund, 050 46 46 571
 
Hyvinkään jäähallissa on kaksi kaukaloa, Kilpahalli (KH) ja Nuorisohalli (NH). Pelejä pelataan molemmissa kaukaloissa.  
 
Turnauspäivän aikana pelataan kaksi erillistä turnausta. TURNAUS I alkaa Harjoitushallissa klo 9:00 ja TURNAUS II Kilpahallissa klo 09:15. Turnaukset päättyvät sijoitusotteluiden ja palkintojen jaon jälkeen noin klo 17:30.
2. ILMOITTAUTUMINEN JA TURNAUSTOIMISTO 
Joukkue ilmoittautuu joukkueenjohtajan toimesta turnaustoimistossa, joka sijaitsee Hyvinkään jäähallin pelaajien sisäänkäynnin luona. Tällöin myös ilmoitukset mahdollisista osallistuja muutoksisita kisatoimiston vastaavalle. Joukkueenjohtajalle annetaan tarvittavat infot ja ruokaliput turnausta varten.
3. KOPIT  
Joukkueiden käytössä on kopit 1-4 (Kilpahalli),  5-8 (Nuorisohalli) ja 9 (Ulkotila). Kopit sijaitsevat kaukaloiden läheisyydessä. Koppien oviin on merkattu, mikä koppi on varattu millekin joukkueelle.  
4. PELIT 
Alkulämmittely suositellaan hoidettavan ulkona. Kilpahallin katsomon takana on juoksusuora ja se on joukkueiden käytössä. Se on tilana kuitenkin rajallinen.  Toivotaan talvi-auringon hymyilevän, niin saadaan alkulämmöt hoidettua ulkona raittiissa ilmassa.  
Pelaajilla tulee olla mukana sekä koti- että vieraspaidat, jos joukkueella on sellaiset. Jos paidat ovat väriltään lähellä toisiaan, tulee vierasjoukkueen vaihtaa paita. Kopissa on listat joukkueiden paitaväreistä. 
Teräsuojat on syytä ottaa mukaan, koska pelejä on molemmissa halleissa ja kulku osin jäähallin vahtimestarin aulan kautta. 
Pelit pelataan Leijonaliiga-säännöillä: 
4 vs. 4 
mustalla kiekolla 
peliaika 20 min 
 
Joukkueen on oltava 5 min ennen pelin alkua valmiina siirtymään kentälle. Pelin jälkeen joukkueet suorittavat huudot ja kättelyt ripeästi, jotta seuraava peli ei viivästy. 
Katso erillinen osio ”Turnaussäännöt”   
5. TULOSPALVELU 
Turnauksen etenemistä voi seurata osoitteessa Gameresultonline.com
6. Ensiapu 
SPR:n ensiapupiste päivystää jäähallilla, mutta jokaisen joukkueen toivotaan varautuvan omilla ensiaputarvikkeilla turnauspäivään. Ensiapuhenkilöillä on punaiset SPR:n liivit päällä.   
7. Turnausruokailu 
Ennakkoon tilattu turnausruokailu järjestetään jäähallinkahviossa ja lämpiössä, jotka sijaitsevat kilpahallin katsojien sisääntulon vieressä. Ruokailu tapahtuu joukkueittain erillisen aikataulun mukaisesti. 
Joukkueenjohtajille jaetaan ennakkoon tilatut ruokaliput turnauspaketin yhteydessä. Ruokalippuun kirjataan ruokailijoiden määrä ja annetaan henkilökunnalle saavuttaessa ruokailuun. 
Joukkue saapuu ruokailuun yhdessä joukkueen aikuisen kanssa yhtenä ryhmänä aikataulun mukaisesti.
Ruokana on Makaronilaatikko, salaatti, leipä (vaalea/tumma) ja ruokajuoma. Erityisruokavaliot on huomioitu. 
8. Kahvio, pihagrilli ja soppatykki
Kahvio toimii pelaajien sisääntulon vieressä ja on auki koko turnauksen ajan.  Pihagrilli sekä soppatykki ovien ulkopuolella ja ovat avoinna 10:30 turnauksen loppuun. Tarjolla on niin suolaista kuin makeaa. Maksuvälineenä käy vain käteinen.  Lähin automaatti on Valintatalo Paavolassa osoitteessa Jussilankatu 5, 05880 Hyvinkää (matka noin 650m).
9. Oheistoiminta 
Turnauksen lomassa järjestämme lisäksi kahdet arpajaiset, jossa on luvassa huikeat palkinnot.
Pika-arpajaisista voi voittaa mm. Ville Peltosen mailan nimikirjoituksella, oikean jääkiekkomaalin kotiharjoittelua varten ja 400 muuta mahtavaa palkintoa.
BMX-pyörän arpajaisista voi voittaa Ihka-uuden BMX pyörän (arvo 398€). Pyörä arvotaan n.klo:15.30 (toiseksi viimeinen jäänajo) kilpahallin puolella. Onnellisen voittajan nimi kuulutetaan myös nuorisohallin puolella arpajaisten päätyttyä.

10. Yhteystiedot 
Kisatoimisto:   
   Panu Tuisku puh. 040 747 465
Ensiapu:       puh.
Jäähalli:     Hallin vahtimestari   puh. 040 534 9495 

11. TURNAUSÄÄNNÖT 
Turnauksessa noudatetaan Suomen Jääkiekkoliiton kilpailu- ja pelisääntöjä (SJL:n Leijonaliigan säännöt): http://www.finhockey.fi/kilpailutoiminta/kilpailusaannot/
Turnauksen pelikaavio: 
Päivän aikana pelataan kaksi erillistä turnausta. Molempiin turnauksiin on omat kaaviot.   
Kaikille joukkueille tulee seitsemän peliä ja sijoitusottelu. 
Otteluiden peliaika:  
Jokaisen ottelun peliaika on 1 x 20 min juoksevaa aikaa.  
Kentälliset vaihtavat 2 min välein summerista.  
Peli katkaistaan maalista tai rangaistuksesta. 

Otteluiden kokoonpano: 
Ottelut pelataan puolikkaalla kentällä 4 vs. 4 eli kentälliset ovat maalivahti ja 4 kenttäpelaajaa. 
Kaikkia pöytäkirjaan merkittyjä pelaajia, myös maalivahteja, tulee peluuttaa tasapuolisesti. 
Kenttä ja peliväline:  
Pelataan puolikkaalla kentällä kentän pituussuuntaan, Leijonaliiga?laita keskiviivalla.  
Pelivälineenä on musta kiekko. 
 
SIJOITTUMINEN LOHKOSSA 
TURNAUS I ja II, joissa kussakin 8 pelijoukkuetta
Kaksi lohkoa, joissa pelataan yksinkertainen sarja.

Alkulohkojen järjestyksen määräytyminen: 
Pisteet (voitosta 2 pistettä, tasapelistä 1 piste, tappiosta 0 pistettä) 
Tasapisteissä sijoituksen ratkaisevat maalit: 1. maaliero, 2. tehdyt maalit, 3. päästetyt maalit 
Arpa
Sijoitusotteluiden ollessa tasan varsinaisen peliajan jälkeen ottelut ratkaistaan voittomaalikilpailulla ns. sudden death -menetelmällä pareittain.

 
SIIRTYMINEN JÄÄLLE 
Joukkueen tulee olla valmiina vaihtoaitioin ulkopuolella viimeistään 5 minuuttia ennen oman pelin alkua. 
Jäälle siirrytään koppia lähimpänä oleva oven kautta tai vahtimestarin aulan kautta 
Pelin jälkeen joukkueet suorittavat huudot ja kättelyt ripeästi, jotta seuraava peli ei viivästy. 
Mikäli joukkueen pelien välissä on jäänajo, voi joukkue odottaa jäälle pääsyä vaihtoaitiossa. 
 
TURNAUKSEN JURY 
Tarvittaessa turnauksen juryn muodostavat osallistuvien joukkueiden joukkueenjohtajat. 
 
KAIKILTA TURNAUKSEEN OSALLISTUVILTA TOIVOTAAN REHTIÄ URHEILUHENKEÄ. 
TÄRKEINTÄ EI OLE VOITTO VAAN LIIKUNNANRIEMU JA HAUSKANPITO!! 

12. VASTUUT
Turnauksen järjestäjät eivät vastaa osallistuvien joukkueiden mahdollisista tapaturmista tai muista vahingoista. Jokaisella pelaajalla, valmentajalla ja muulla joukkueen toimintaan aktiivisesti osallistuvalla vanhemmalla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus.
13. JOUKKUEIDEN RUOKAILUAJAT 

Ruokailu tapahtuu Kilpahallin päädyssä olevassa ruokailutilassa (virallinen kahvio) tai lämpiössä (virallisen kahvion alla puolella). Joukkueenjohtaja kirjaa annettuun ruokalippuun ruokailijamäärän ja antaa sen ruokailun järjestäjälle saavuttaessa ruokailuun.


11:30 – 12:00 EPS 06, Jää-Tiikerit1, Jää-Ahmat Red, Jää-ahmat White
11:55 – 12:25 Kurra 1, Blues Juniors 1, Kurra 2, KJT1
12:35 – 13:05 Jää-Ahmat Black, Jää-Ahmat Blue, HJK, Red Wings
12:55 – 13:25 Jää-Tiikerit 2, Kurra 3, Blues Juniors 3, KJT 2


14. JOUKKUEIDEN PAITOJEN VÄRIT 

Pelaajilla tulee olla mukana sekä koti- että vieraspaidat, jos joukkueella on sellaiset. Jos paidat ovat väriltään lähellä toisiaan, tulee vierasjoukkueen vaihtaa paita. 
 
       
Joukkue   Paidan väri 
Kurra   oranssi (koti) / musta (vieras) / valkoinen  
Jää-Ahmat   musta (koti) / valkoinen (vieras)
Blues EPS   sininen (koti) / valkoinen (vieras)
HJK   sininen (koti) / valkoinen (vieras)
Blues Juniors   sininen (koti) / valkoinen (vieras)
Red Wings   punainen (koti) / valkoinen (vieras)
Mäntsälän Jää-Tiikerit  vihreä (koti) / valkoinen (vieras)
KJT   sininen (koti) / valkoinen (vieras)


 
JÄÄ-AHMAT 06 TOIVOTTAA JOUKKUEET TERVETULLEIKSI HYVINKÄÄLLE!

GameResultsOnline.com
© 2024 GameResultsOnline.com