Powered by GameResultsOnline.com tournament management

Alavus Cup 2016 U11 (E1-05)

10.9. - 11.9.2016 Alavus | Suomi

Säännöt

ALAVUS CUP 2016

Turnaussäännöt-ja ohjeet

VARSINAISET SÄÄNNÖT

Turnauksessa noudatetaan SJL:n E-ikäluokan kilpailusääntöjä näissä turnaussäännöissä mainituin poikkeuksin.

JOUKKUEET JA PELAAJAT
Turnaukseen osallistuu yhteensä 8 joukkuetta. Ikäluokka E1 2005 ja nuoremmat. Yli-ikäisiä pelaajia ei lähtökohtaisesti sallita mukaan. Mahdollisista Y-pelaajista on sovittava erikseen turnausjärjestäjän kanssa. Pelaajamäärää ei ole rajoitettu. Jokainen joukkue nimeää itse joukkueen tulospalveluohjelmaan. Joukkueenjohtajat saavat tästä erillisen pyynnön s.postilla. Pyyntö sisältää joukkuetunnukset joilla pääsee luomaan oman joukkueen.

PELIAIKA
Peliaika turnauksen otteluissa on 2 x 15 min. tehokasta peliaikaa, kokonaispeliaika on max. 45minuuttia. Kokonaispeliaika alkaa ja päättyy peliohjelmaan merkittynä aikana, ellei turnauksen johto muuta ilmoita. Aikalisät eivät ole sallittuja. Jos joukkue ei ole turnausaikataulun mukaisesti ottelun alkaessa valmis aloittamaan, tuomitaan se hävinneeksi 5 – 0.

TURNAUSKAAVIO                                                                                                                                                    Joukkueet jaetaan kahteen alkulohkoon ja lohkon joukkueet pelaavat yksinkertaisen sarjan. Jatkosarja pelataan siten että alkulohkojen ykköset kohtaavat toisen lohkon nelosen ja kakkoset toisen lohkon kolmosen. Näiden pelien voittajat pelaavat mitalipeleistä ja häviäjät sijoituksesta 5-8. Alla oleva kaaviosta selviää tarkemmin jatkosarjan pelikaavio:

 

Jatkosarjan peleissä peliajan päättyessä tasatilanteeseen, ratkaistaan paremmuus voittolaukauskilpailuna joka alkaa välittömästi pelin loppuvihellyksen jälkeen. Voittomaalikilpailu aloitetaan kolmella eri pelaajalla/joukkue, jotka joukkueen valmentaja ilmoittaa ottelun erotuomarille välittömästi peliajan päätyttyä. Ensin laukoo kolme pelaajaa per joukkue, ja jos tilanne vielä sen jälkeen tasan, yksi pari kerrallaan kunnes maaliero syntyy. Vierasjoukkueeksi merkitty joukkue aloittaa voittolaukauskilpailun. HUOM! Aina eri laukaisija kunnes joukkueen koko kokoonpano on käyty läpi, poislukien maalivahdit. Ainoastaan ratkaiseva maali kirjataan ottelun lopputulokseen. Ratkaiseva maali kirjataan pelaajalle, joka suoritti laukauksen.

Alkulohkossa joukkueiden ollessa tasapisteissä, ratkaistaan joukkueiden sijoitus seuraavasti:

  1. Keskinäisten otteluiden pisteet
  2. Lohkon otteluiden maaliero
  3. Lohkon otteluiden tehdyt maalit
  4. Arpa

 (Alkulohkon peleissä voitosta saa 2 pistettä tasapelistä 1 piste ja häviöstä 0 pistettä. Alkulohkon peli voi päättyä tasan)

TUOMARIT
Otteluiden tuomareina toimivat EPJT:n nimeämät viralliset tuomarit.

TURNAUKSEN JURY JA VASTALAUSEET
Vastalauseet käsittelee turnauksen jury, jonka päätös on lopullinen. Juryyn kuuluvat järjestävän seuran (APV) edustaja Tero Ala-Mattinen, erotuomareiden edustaja (ko. ottelusta) ja Ari Kiviniemi. Vastalauseet on esitettävä 5 minuutin kuluttua ottelun päättymisestä. Juryn päätös on lopullinen.

TURNAUSPÄÄLLIKKÖ
Turnauksen johtajana toimii järjestävästä seurasta Aki Jokela O4O-833 7490. 

PALKINNOT
Turnauksessa palkitaan sijoille 1-3. sijoittuneet joukkueet. Turnauksessa palkitaan myös joka joukkueesta Team Player pelaaja jonka joukkueen johto ilmoittaa päätöspäivänä pyydettyyn ajankohtaan mennessä!

MUUTOKSET
Turnauksen järjestäjällä on oikeus muuttaa otteluohjelmaa, jos erityiset syyt niin vaativat. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan viipymättä osallistuville joukkueille.

VASTUU

Turnauksen järjestäjät eivät ole vakuuttaneet pelaajia eivätkä vastaa osallistuvien joukkueiden mahdollisista tapaturmista tai muista vahingoista. Osallistuvien joukkueiden joukkueenjohtajat vastaavat siitä, että kaikilla pelaajilla on voimassa oleva lisenssi ja vakuutukset. Jokaisella pelaajalla, valmentajalla ja muulla joukkueen toimintaan aktiivisesti osallistuvalla vanhemmalla tulee olla voimassaoleva lisenssi/vakuutus.

PUKUKOPIT
Pukukopit on nimetty ennakkoon. Numeroitu koppilista löytyy pelaajakäytävän alussa(sisääntulossa). Pukukopit ei vaihdu turnauksen aikana.

PELIPAIDAT
Pääsääntöisesti kotijoukkue valitsee paidan peliin periaatteella kotijoukkue tummempi peliasu, vierasjoukkue vaaleampi. Joukkueet voivat sopia keskenään myös muista järjestelyistä pelipaidan suhteen.

Järjestävä seura APV pelaa aina keltaisilla pelipaidoilla.

RUOKAILU

Turnauksessa järjestetään ruokailu. Ruokailumahdollisuus myös kannustusjoukoille. Joukkueet on tehnyt ennakkoilmoittatutumisen ruokailuun. Paikanpäällä on mahdollista vielä hankkia ruokalipukekkeita.

MUUTA

Kotijoukkueeksi merkattu joukkue pelaa aina tulostaulun puoleisessa päädyssä !


Ottelutulokset
Otteluiden tulokset ym. on nähtävillä hallissa ala-ja yläkerran näytöiltä

gameresultsonline.com-tulospalvelusta. Tuloksia päivitetään otteluiden kuluessa tulospalveluun.

Turnausta voi seurata osoitteesta: www.gameresultsonline.com

 

”Pidetään peleissä lippu korkealla ja nautitaan kaikki hienosta urheilutapahtumasta!”

TSEMPPIÄ PELEIHIN!

GameResultsOnline.com
servicedesk@gameresultsonline.com
+358 44 7599 554
© 2024 GameResultsOnline.com